Lamoms.nl

Retourvoorwaarden

Toch niet tevreden met het product? U kunt de gepersonaliseerde producten niet terug sturen omdat deze met de hand worden gemaakt. U heeft wel de mogelijkheid om binnen 7 dagen normale producten zonder aanpas waarde zoals naam of een andere optie te retoureneren.

 Aanmelden

 Verpakking

  • Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
  • Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
  • Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos

 Verzending

  • Lever het pakket in bij het postkantoor
  • Bewaar het verzendbewijs goed

 Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?

Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over. 

Wat krijg je terug?

Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag? 

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op. 

Kosten voor het retour sturen 

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

Schade en problemen

Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals accessoires en swimwear.

Ruilen

De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt te retourneren, en zodra de retourzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Voor vragen over een retour kunt u mailen naar: info@lamoms.nl